یونی پروژه، فروشگاه جامع تحقیقات دانشگاهی، پایان نامه، مقالات ترجمه شده

فروشگاه جامع یونی پروژه ارائه دهنده برترین تحقیقات و پروژه های دانشگاهی

یونی پروژه، فروشگاه جامع تحقیقات دانشگاهی، پایان نامه، مقالات ترجمه شده

فروشگاه جامع یونی پروژه ارائه دهنده برترین تحقیقات و پروژه های دانشگاهی

یونی پروژه فروشگاه جامع اینترنتی است که ارائه دهنده برترین فایلهای دانشگاهی اعم از پایان نامه، مقالات معتبر ترجمه شده، کارآموزی، پروژه ها و تحقیقات دانشگاهی است. برای خرید کافیست که بر روی لینک دانلود کلیلک نمایید که در اینصورت به صفحه پرداخت اینترنتی متصل می شوید در صورت بروز هر گونه مشکل در فرایند خرید کافیست از بخش تماس با من پیام بگذارید

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

جدیدترین و معتبرترین مقالات ترجمه شده برق و الکترونیک

مقالات ترجمه شده مدیریت

مقالات ترجمه شده فناوری اطلاعات

مقالات ترجمه شده پزشکی

مقالات ترجمه شده حسابداری

پروِژه های رشته مکانیک

دانلود جددیترین مقالات ترجمه شده برق

دانلود جدیدترین مقالات ترجمه شده رشته برق

جدیدترین مقالات ترجمه شده روان شناسی

پروژه های رشته مکانیک

پروژه رشته حقوق و علوم سیاسی

مقاله آماده رشته حقوق و علوم سیاسی

دانلود جدیدترین پایان نامه های رشته اقتصاد

جدیدترین و معتبرترین مقالات ترجمه شده کامپیوتر

جدیدترین مقالات ترجمه شده تربیت بدنی

جدیدترین مقالات ترجمه شده ریاضی

مقالات ترجمه شده آمار

دانلود جدیدترین و معتبرترین مقالات ترجمه شده رشته علوم اجتماعی

جدیدترین مقالات ترجمه شده رشته معماری

سیستم همکاری در فروش فایل

دانلود مقالات ترجمه شده رشته اقتصاد

پروژه آماده رشته های فنی و مهندسی

دانلود پایان نامه آماده رشته حقوق

دانلود تحقیق آماده رشته مدیریت

دانلود پایان نامه آماده کارشناسی ارشد رشته مدیریت

دانلود پایان نامه رشته اقتصاد

دانلود تحقیق آماده رشته مدیریت بازاریابی

دانلود چدیدترین تحقیقات رشته مدیریت

پروژ های آماده رشته مدیریت و مهندسی صنایع

دانلود جدیدترین پایان نامه های رشته حسابداری

عنوان انگلیسی مقاله: Values underlying the consumption of perfume: Social-semiotic approach
عنوان فارسی مقاله: ارزش های زمینه ساز مصرف عطر: دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی
دسته: بازاریابی - اقتصاد - اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف این مطالعه درک بهتر مسائلی می باشد که تحت نفوذ عادات خرید و مصرف ما برای محصولات لوکس  قرار دارد. ما تلاش نموده ایم تا درک نماییم که چگونه پیام های مختلف در مورد عطر (به عنوان یک محصول لوکس ) می تواند برای ایجاد یک مباحثه هماهنگ با انواع مختلف از انتظارات مصرف کننده سازمان یابد. این مطالعه مبتنی بر مصاحبه های انجام شده با مصرف کنندگان عطر می باشد که کالبد تجزیه و تحلیل نشانه شناختی اجتماعی را ایجاد می نماید.
واژه های کلیدی:
لوکس ، عطر، نماد شناسی، انتظار مصرفی، ارزش های مصرفی 
بازار کالاهای لوکس که در اواسط قرن گذشته از اهمیت اقتصادی کمی برخوردار بود، طبق آمار گروه مشاوره بوستون، در بازار بیش از 400 میلیارد دلار آمریکایی تکامل یافته است و انتظار می رود در پایان این دهه به مرز تریلیون دلار آمریکایی برسد (مایرز، 2004). اگرچه بُعد واقعی کالاهای لوکس را نمی توان اندازه گیری نمود، با فرض بر محدودیت های نادرست آن این باور وجود دارد که طبق به داده ها های به دست آمده از کمیته کلبرت، رشد اخیر فروش در حد متوسط قرار دارد (رائوکس، در سال 2007 به اطلاع عموم رسیده است) و  بازار هم معذلک دستخوش عملکرد ضعیف کشورهای اروپایی قرار دارد. 
عمل خرید و/ یا استفاده از محصولات لوکس یک معنا دارد، از آن جاییکه به فراتر از مصارف عینی از مقوله های کالایی می رود، پیشنهاد و عرضه شده است و مصرف کالاهای لوکس اغلب با آنچه که نماد آنهاست تحریک می شود و حاکی از یکی از استادانه ترین اشکال بیان ارزش هر فرد است. نماد در پس عمل خرید و استفاده از کالای  لوکس، عامل مشترکی می باشد که موجب می شود صحبت کردن در مورد بازار کالای لوکس ، با وجود ناهمگنی زیاد در میان محصولات و خدماتی که آن را می سازند، امکان پذیر گردد(فالکو، 2005).

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


  • ف. پهناور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی