یونی پروژه، فروشگاه جامع تحقیقات دانشگاهی، پایان نامه، مقالات ترجمه شده

فروشگاه جامع یونی پروژه ارائه دهنده برترین تحقیقات و پروژه های دانشگاهی

یونی پروژه، فروشگاه جامع تحقیقات دانشگاهی، پایان نامه، مقالات ترجمه شده

فروشگاه جامع یونی پروژه ارائه دهنده برترین تحقیقات و پروژه های دانشگاهی

یونی پروژه فروشگاه جامع اینترنتی است که ارائه دهنده برترین فایلهای دانشگاهی اعم از پایان نامه، مقالات معتبر ترجمه شده، کارآموزی، پروژه ها و تحقیقات دانشگاهی است. برای خرید کافیست که بر روی لینک دانلود کلیلک نمایید که در اینصورت به صفحه پرداخت اینترنتی متصل می شوید در صورت بروز هر گونه مشکل در فرایند خرید کافیست از بخش تماس با من پیام بگذارید

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

جدیدترین و معتبرترین مقالات ترجمه شده برق و الکترونیک

مقالات ترجمه شده مدیریت

مقالات ترجمه شده فناوری اطلاعات

مقالات ترجمه شده پزشکی

مقالات ترجمه شده حسابداری

پروِژه های رشته مکانیک

دانلود جددیترین مقالات ترجمه شده برق

دانلود جدیدترین مقالات ترجمه شده رشته برق

جدیدترین مقالات ترجمه شده روان شناسی

پروژه های رشته مکانیک

پروژه رشته حقوق و علوم سیاسی

مقاله آماده رشته حقوق و علوم سیاسی

دانلود جدیدترین پایان نامه های رشته اقتصاد

جدیدترین و معتبرترین مقالات ترجمه شده کامپیوتر

جدیدترین مقالات ترجمه شده تربیت بدنی

جدیدترین مقالات ترجمه شده ریاضی

مقالات ترجمه شده آمار

دانلود جدیدترین و معتبرترین مقالات ترجمه شده رشته علوم اجتماعی

جدیدترین مقالات ترجمه شده رشته معماری

سیستم همکاری در فروش فایل

دانلود مقالات ترجمه شده رشته اقتصاد

پروژه آماده رشته های فنی و مهندسی

دانلود پایان نامه آماده رشته حقوق

دانلود تحقیق آماده رشته مدیریت

دانلود پایان نامه آماده کارشناسی ارشد رشته مدیریت

دانلود پایان نامه رشته اقتصاد

دانلود تحقیق آماده رشته مدیریت بازاریابی

دانلود چدیدترین تحقیقات رشته مدیریت

پروژ های آماده رشته مدیریت و مهندسی صنایع

دانلود جدیدترین پایان نامه های رشته حسابداری

ترجمه مقاله معلمان کارشناس در برابر معلمان تازه کار

ف. پهناور | جمعه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹ ق.ظ
عنوان انگلیسی مقاله: Expert Versus novice Human tutors
عنوان فارسی مقاله: معلمان کارشناس در برابر معلمان تازه کار.
دسته: علوم تربیتی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با توجه به اینکه میانگین اندازه تاثیر برای آموزش انسانی بسیار کمتر از انحراف معیار 2.0 می باشد که کل زمینه را تحت تاثیر قرار می دهد، فرد به این می اندیشد که  آیا چیز اشتباهی در ارتباط با آموزگاران انسانی در این مطالعات وجود دارد. به طور مشخص اینکه، آیا آن ها آموزگاران متخصص می باشند؟ بخش بعدی به بررسی این پرسش پرداخته و مختصرا به مرور تحقیقات پیشین در مورد تخصص آموزش انسانی می پردازد. بخش زیر تمرکزش را بر روی بررسی هایی قرار می دهد که مشخصا دارای اندازه تاثیر بالا بوده تا مشخص شود چرا معلمان به طور معمول موفق بوده اند. مابقی بخش ها به بحث در مورد کاربردهای نظری، محدودیت ها، و پیشنهادات برای تحقیقات آینده می پردازد. 
آموزگاران مبتدی در برابر آموزگاران متخصص
هیچ تعریف پذیرفته شده در مورد آموزگاران متخصص وجود ندارد. به هر حال در بسیاری از بررسی های انجام شده در مورد آموزش انسان، محققان آموزگاران خود را به عنوان کارشناس، بر مبنای تجاربشان با گذشت سال ها دسته بندی می کنند. 
جستجو در محدودیت هایی که اخیرا ذکر شده است ( برای نمونه محتوای STEM) چندین بررسی را آشکار کرده که به مقایسه کارایی آموزگاران متخصص و مبتدی به همراه چندین بررسی به مقایسه رفتار آن ها بدون اندازه گیری بازدهی نسبی شان می پردازد ( جدول A10  در ضمیمه مشاهده کنید). تقریبا تمام این بررسی ها نشان می دهد که آموزگارن مبتدی تمایل دارند بیشتر سخنرانی کرده و آموزگاران متخصص تمایل به گفتگو متقابل دارند. 
بررسی های انجام شده حاوی شواهد کمی می باشد که آموزگاران متخصص دارای بازدهی بیشتری نسبت به آموزگاران تازه کار می باشند. جدول A10 به فهرست بندی مقایسه آموزگاران متخصص- مبتدی به همراه چندین بررسی دیگر که به دستکاری فعالیت های متعامل آموزگاران می پردازد، اختصاص داده شده است. اگرچه بعضی از تفاوت های مطلق در ارتباط با کارایی در مسیر مورد نظر می باشند، تنها دو مورد از این مقایسه ها تفاوت های قابل اطمینانی را در مزایای یادگیری نشان می دهند. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل های متا کوهن و همکارانش هیچ ارتباطی را بین تجربه آموزگاران و کارایی آن ها نشان نمی دهد ( با این وجود کارشناسانی در زمینه این موضوعات وجود دارند). کلارک و همکارانش دریافته اند که آموزش کارشناسان در موضوعات و تجارب به عنوان آموزگار باعث بازدهی بیشتر آن ها نمی گردد. 
این یافته ها متناسب با سطح تعامل فرضیه ها می باشد. اگرچه آموزگاران متخصص دارای تعامل بیشتری نسبت به آموزگاران مبتدی می باشند، اغلب دارای بازدهی بیشتری نسبت به آموزگاران مبتدی نمی باشند. علاوه بر این، محدود کردن اموزگاران برای تعامل کم و بیش  نسبت به روند معمول ان، دارای تاثیر زیادی بر روی کارایشان نمی باشد. بطور اساسی، زمانی که آموزش به سطح تعاملی خاصی رسید، ( تقریبا آموزش مبتنی بر مراحل)، کاهش در میزان تعامل ظاهرا به صورت نزولی و اغلب با بازده ناچیز می باشد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی